BMW MINI Rolls-Royce

Automobile Bavaria Service

Poziția de lider a Automobile Bavaria Grup pe piețele în care activează este susținută de investiția efectuată în rețeaua națională de service, de calitatea infrastructurii tehnice și de experiența echipelor de specialiști. Calitate, eficienţă si profesionalism - trei pietre de temelie ale competenţei activitățatii de service în cadrul Automobile Bavaria Group pentru mărcile BMW, MINI, și Rolls Royce pe care clienţii noştri se pot sprijini. Pentru a ne asigura că automobilul dvs. rămâne unul veritabil, folosim doar piese BMW originale. În calitatea noastră de dealeri autorizați aplicam în permanențăta seturi stricte de proceduri, asigurăm scolarizarea permanentă a echipei tehnice și de vânzări și acordăm atenție specială satisfacției clienților prin programe de evaluare post vânzare.

Un Centru pentru Relaţii Clienţi Integrat a fost format la începutul anului 2016, pentru a măsura cât mai bine nivelul de satisfacţie al clienţilor noştri, a identifica şi anticipa nevoile lor, dar şi pentru a le oferi o gamă completă de servicii. Prin intermediul acestui centru, clienţii Automobile Bavaria Group primesc, de asemenea, consultanţă specializată pentru situaţii complexe, daune auto sau alte subiecte de interes.

Automobile Bavaria Group a obţinut unul dintre cei mai buni indici de satisfacţie a clienţilor BMW din această parte a Europei. Acest rezultat confirmă impactul pozitiv al tuturor schimbărilor implementate în cadrul reţelei de dealeri, orientate către creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor noştri.

În timp ce noi lucrăm, dumneavoastră puteți să faceţi un test-drive cu cele mai noi modele BMW sau MINI si vă puteţi relaxa în salonul de aşteptare pentru clienţi dotat cu acces gratuit la Internet.
Contactează unul dintre dealerii noştri pentru detalii.